VLČKOVÁ, Kateřina a Jarmila BRADOVÁ. Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole. In Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV 2013): Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti, 16.–18. září 2013. 2013. ISBN 978-80-7414-601-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole
Název česky Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole
Název anglicky Foreign language learning strategy use and their support by teachers in lower secondary classes
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jarmila BRADOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV 2013): Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti, 16.–18. září 2013. 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00066739
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-80-7414-601-5
Klíčová slova česky strategie učení; podpora strategií učitelem; používání strategií žáky; dotazník Young Learners Language Strategy Use Survey
Klíčová slova anglicky foreign language learning strategies; declared strategy use by pupils; declared strategy support by teachers; oung Learners Language Strategy Use Survey
Návaznosti GAP407/12/0432, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 1. 9. 2020 18:26.
Anotace
gt; 60 %), nejméně používané byly strategie psaní a slovní zásoby (cca 45 %). Používání strategií žáky vykazovalo závislost na učiteli a jeho podpoře strategií. Další výsledky tohoto výzkumu by měly obohatit naši současnou znalost strategií učení ve vztahu k řečovým dovednostem a jejich podpoře učitelem ve školních podmínkách.
Anotace anglicky
gt; 60 %), the least used were writing strategies and vocabulary strategies (45 %). Declared strategy use was correlated with teachers strategy support. Further results of this research might enrich our current knowledge of strategies in relation to language skills and their support by teachers in school conditions.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Conference_abstract_CAPV2013_VlckovaBradova_Pouzivani_strategii_GAP407_12_0432.pdf   Verze souboru 1. 9. 2020

Vlastnosti

Název
Conference_abstract_CAPV2013_VlckovaBradova_Pouzivani_strategii_GAP407_12_0432.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/16580/896957/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/16580/896957/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/16580/896957/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/16580/896957/?info
Vloženo
Út 1. 9. 2020 18:26

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
...   Verze souboru 28. 3. 2014

Vlastnosti

Název
...
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/16580/145298/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/16580/145298/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/16580/145298/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/16580/145298/?info
Vloženo
Pá 28. 3. 2014 00:50

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Ľuboš Lunter, uco 143320
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 4. 5. 2024 19:31