k
2012
Ověřování evaluačního nástroje pro hodnocení kvality učitele v mateřské škole
SYSLOVÁ, Zora
Základní údaje
Originální název
Ověřování evaluačního nástroje pro hodnocení kvality učitele v mateřské škole
Název anglicky
Veryfying of evaluating tool for trhe evaluation of the teacher's quality in kindergarten
Vydání
Kvalita ve vzdělávání, 2012
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
evaluační nástroj; ohnisková skupina; učitel mateřské školy; kvalita; sebehodnocení.
Klíčová slova anglicky
evaluation tool; focus group; kindergarten teachers; quality; self-evaluation
V originále
V prezentaci autorka seznamuje s modifikací evaluačního nástroje „Rámec profesních kvalit učitele“ pro potřeby mateřských škol. Přináší informace o jeho pilotáži. Výsledky pilotáže byly zjišťovány metodou ohniskové skupiny. Jednoznačně je evaluační nástroj považován za velmi přínosný materiál, který učitelce může pomoci identifikovat svoje nedostatky a rozvíjet je k lepšímu. Současně však práce s ním otevřela řadu dalších témat týkajících se hodnocení kvality práce učitele.
Anglicky
In presentation there is the author’s information about the modification of the evaluation tool called "Framework for teachers’ professional qualities " defined for the needs of kindergartens. It provides information on the pilot phase. The results of research has been detected by method of focus group. Clearly the evaluation tool is considered to be a very valuable source that may help the teacher to identify their weak points and develop them for the better. At the same time, however, to work with the tool means opening a number of other issues relating to the evaluation of the quality of the kindergarten teachers’ work.
Zobrazeno: 4. 7. 2025 15:38