Přehled o publikaci
	
		
		
		2012
			
	    
	
	
    RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech
	Název anglicky
The Frame Educational Program for Pre-primary Education and its Realization in Kindergartens – pre-primary education in the past 10 years
		Autoři
SYSLOVÁ, Zora
			Vydání
 Mateřská škola v kontextu kurikulárních změn, 2012
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Vyžádané přednášky
		Obor
Pedagogika a školství
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
			Klíčová slova česky
předškolní vzdělávání; výzkumná témata; problémy předškolního vzdělávání
		Klíčová slova anglicky
pre-primary education; research topics; problems of pre-primary education
		
				
				Změněno: 1. 9. 2020 12:25, RNDr. Daniel Jakubík
				
		V originále
Přednáška byla určena předškolním pedagogům, organizátorem byl Národní institut pro další vzdělávání a konala se v Plzni. Prezentace představuje analýzu publikovaných výzkumů a studií v oblasti předškolního vzdělávání, které prezentují realitu práce mateřských škol v uplynulých deseti letech. Dále se věnuje problémům, se kterými se mateřské školy v souvislosti se zaváděním Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání potýkají. Zamýšlí se také nad otázkou podpory státu mateřským školám.
				Anglicky
The lecture was intended preschool teachers, was organized by the National Institute for Further Education and was held in London. The presentation presents the analysis of published researches and studies on the field of the pre-primary education which presents the reality of pre-primary schools work in the past 10 years. Furthermore it deals with the problems, which are confronted in kindergartens in connection with the implementation of the Frame educational program for pre-primary education. The contribution also reflects the question of the state's support to the kindergartens.