k 2012

Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte

Název anglicky

Evaluation of the educational and planning results of the child´s personal development

Autoři

SYSLOVÁ, Zora

Vydání

Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy, 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

hodnocení, individualizace, předškolní vzdělávání

Klíčová slova anglicky

assessment; individualization; pre-primary education
Změněno: 1. 9. 2020 12:33, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Prezentace přinesla informace o typech hodnocení v mateřských školách. Účastníci konference byli seznámeni s evaluačním nástrojem RoK v MŠ, který využívají mateřské školy zapojené do Programu podpory zdraví. Jeho součástí jsou kritéria, která může učitel využít pro záměrné a strukturované pozorování. Nástroj pomáhá v zaznamenávání pokroků dítěte a následném plánování jeho rozvoje.

Anglicky

Presentation brought information concerning of evaluating types in kindergartens. Participants have been informed about evaluating tool – Year in kindergarten, which is used in kindergartens involving in the program Health Supporting. The part of this criterions for teachers using premeditated and consequent observation of the child's development could helps to teachers. The tool helps for identification of the child's progress and planning of his development.

Přiložené soubory