Přehled o publikaci
2012
Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte
Název anglicky
Evaluation of the educational and planning results of the child´s personal development
Autoři
SYSLOVÁ, Zora
Vydání
Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
hodnocení, individualizace, předškolní vzdělávání
Klíčová slova anglicky
assessment; individualization; pre-primary education
Změněno: 1. 9. 2020 12:33, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Prezentace přinesla informace o typech hodnocení v mateřských školách. Účastníci konference byli seznámeni s evaluačním nástrojem RoK v MŠ, který využívají mateřské školy zapojené do Programu podpory zdraví. Jeho součástí jsou kritéria, která může učitel využít pro záměrné a strukturované pozorování. Nástroj pomáhá v zaznamenávání pokroků dítěte a následném plánování jeho rozvoje.
Anglicky
Presentation brought information concerning of evaluating types in kindergartens. Participants have been informed about evaluating tool – Year in kindergarten, which is used in kindergartens involving in the program Health Supporting. The part of this criterions for teachers using premeditated and consequent observation of the child's development could helps to teachers. The tool helps for identification of the child's progress and planning of his development.