p 2021

Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?

MATULA, Kamil

Základní údaje

Originální název

Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?

Autoři

MATULA, Kamil

Vydání

Knižnice na sociálnych sieťach a webe, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizace

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

Klíčová slova česky

Knihovny; Sociální sítě; Internetový marketing; Digitální marketing; Marketing na sociálních sítích; Redakční strategie
Změněno: 7. 5. 2022 03:55, Bc. Ivana Glabazňová

Anotace

V originále

Příspěvek se zaměřuje na úspěšný marketing knihoven na sociálních sítích. Na praktických ukázkách z nejnavštěvovanějších profilů knihoven na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram a dalších představuje možnosti sebeprezentace knihoven svým uživatelům. Zaměřuje se také na možnosti zisku nových sledujících a tvorbu kvalitních příspěvků s vysokým dosahem.

Přiložené soubory