Detailed Information on Publication Record
2021
Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?
MATULA, KamilBasic information
Original name
Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?
Authors
MATULA, Kamil
Edition
Knižnice na sociálnych sieťach a webe, 2021
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Vyžádané přednášky
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository
Keywords (in Czech)
Knihovny; Sociální sítě; Internetový marketing; Digitální marketing; Marketing na sociálních sítích; Redakční strategie
Změněno: 7/5/2022 03:55, Bc. Ivana Glabazňová
Abstract
V originále
Příspěvek se zaměřuje na úspěšný marketing knihoven na sociálních sítích. Na praktických ukázkách z nejnavštěvovanějších profilů knihoven na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram a dalších představuje možnosti sebeprezentace knihoven svým uživatelům. Zaměřuje se také na možnosti zisku nových sledujících a tvorbu kvalitních příspěvků s vysokým dosahem.