STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA. Mezinárodní marketing: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní marketing: Distanční studijní text
Autoři STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA.
Vydání Karviná, 2020.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky Mezinárodní marketing, exportní marketing, interkulturní marketing, globální marketing, mezinárodní prostředí, mezinárodní výzkum trhu a výběr cílového trhu, mezinárodní marketingové plánování, STP proces na mezinárodním trhu, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt a jeho standardizace a adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Změnil Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 1. 12. 2020 01:37.
Anotace
Studijní opora mezinárodní marketing je inovací studijní opory z roku 2014. Cílem této studijní opory je nabídnout studentům ucelené informace o mezinárodním marketingu, týkající se mezinárodního pro-středí a výzkumu trhu v těchto specifických podmínkách včetně jeho segmentace. Studijní opora poskytuje základní přístupy ke strategickému plánování na mezinárodních trzích a formám vstupu na ně. Ne-dílnou součástí jsou poznatky zahrnující prvky marketingového mixu. Specifika produktu, ceny, marketingové komunikace i distribuce jsou nezbytné pro komplexní pohled na mezinárodní marketing. Mezinárodní marketing je koncipován tak, aby si studenti mohli rozvinout své základní znalosti marketingu a prohloubit je.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf   Verze souboru Glabazňová, I. 1. 12. 2020

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf?info
Vloženo
Út 1. 12. 2020 01:37

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Ivo Wandrol, Ph.D., uco 17109
  • osoba Bc. Ivana Glabazňová, uco 2368
Atributy
 

2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
3 MB
Hash md5
dfd99fe36cf677b9dde3279b2b7afce5
Vloženo
Út 1. 12. 2020 01:37

2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.txt
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/41248/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
523,4 KB
Hash md5
038e38d0038da98adc0fa267ade8860e
Vloženo
Út 1. 12. 2020 01:43
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 1. 7. 2024 01:18