Podrobný výpis o publikaci
SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ, Ivana. Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2017, 79 s. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text |
Název česky | Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text |
Autoři | SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ, Ivana. |
Vydání | 1. vyd. Opava, 79 s. 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Učebnice |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizace | Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář |
Klíčová slova česky | Význam komunikace, historie a vývoj komunikace, ikony, indexy, symboly, komunikace dnes: mezilidské vztahy, obchodní vztahy, sebeprezentace, marketing, reklama, negativní reklama.Verbální komunikace, ovlivňování, argumentace, manipulace, námitky, nonverbální komunikace.Komunikace ve stresových situacích, konflikt, naslouchání, telefonní hovor, chyby při komunikaci; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400 |
Změnil | Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 17. 9. 2020 07:33. |
Anotace |
---|
Předmět Komunikační dovednosti se zaměřuje na význam komunikace, a to jak v mezilidských vztazích, tak i v obchodě, marketingu. Po absolvování předmětu bude student ovládat základní prvky mezilidské komunikace, a to především v rovině ústní, v oblasti telefonní, ale také v přímé komunikaci. Student se naučí pracovat s verbálními i neverbálními prvky komunikace. Student se naučí, jak komunikovat na pracovišti, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni ovlivnit zákazníka a pracovat s námitkami. Součástí této opory jsou příklady z praxe. Předmět je doprovázen mnoha cvičeními. |
Anotace česky |
---|
Předmět Komunikační dovednosti se zaměřuje na význam komunikace, a to jak v mezilidských vztazích, tak i v obchodě, marketingu. Po absolvování předmětu bude student ovládat základní prvky mezilidské komunikace, a to především v rovině ústní, v oblasti telefonní, ale také v přímé komunikaci. Student se naučí pracovat s verbálními i neverbálními prvky komunikace. Student se naučí, jak komunikovat na pracovišti, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni ovlivnit zákazníka a pracovat s námitkami. Součástí této opory jsou příklady z praxe. Předmět je doprovázen mnoha cvičeními. |