Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{39414, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Opava}, edition = {1.}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-361-1}, title = {Mentální postižení a PAS 2: Distanční studijní text}, year = {2019} }
TY - BOOK ID - 39414 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2019 TI - Mentální postižení a PAS 2: Distanční studijní text CY - Opava SN - 9788075103611 N2 - Ve studijní opoře mentální postižení a poruchy autistického spektra je věnovaná pozornost pojetí oboru mentální postižení a jeho vymezení, konkrétně se zřetelem na mezinárodní klasifikace a příslušné zákonné normy. Uvedeno je vymezení kategorie mentální postižení a klasifikace podle stupně mentálního postižení se zaměřením na poruchy autistického spektra, Downův syndrom. Samostatně jsou zpracovaná specifika v edukaci dětí a žáků s mentálním postižením, včasným edukačním přístupem od předškolního vzdělávání přes základní specifiky edukace a s akcentem na středoškolské vzdělávání. Vždy jsou vymezena specifika pedagogické podpory u dětí žáků s mentálním postižením a žáků s poruchami autistického spektra v systému inkluzivního vzdělávání a v systému škol pro žáky s mentálním postižením (zřízených podle §16, odst. 9). Mozková obrna se často kombinuje s postižením, zejména s mentálním postižením s epilepsií, s narušenou komunikační schopností, takže se jedná o edukaci dětí a žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami realizovanou v základní škole speciální. Edukační prostředky – metody, formy, intervenční přístupy jsou nedílnou součástí didaktiky vzdělávání dětí, žáků s mentálním postižením. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. \textit{Mentální postižení a PAS 2: Distanční studijní text}. 1. vyd. Opava, 2019, 142 s. ISBN~978-80-7510-361-1.
|