B 2020

RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost

PETRŮ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost

Název česky

RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost

Název anglicky

FAMILY BUSINESS phenomenon, opportunity, future

Autoři

PETRŮ, Naděžda

Vydání

1. vyd. Praha, 278 s. EUpress, 2020

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a. s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizace

Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář

ISBN

978-80-7408-207-8

Klíčová slova česky

rodinné podnikání, řízení a správa, konflikt, marketingová vitalita, kulaté stoly, konkurenceschopnost, univerzitní platforma

Klíčová slova anglicky

family business; management and administration; conflict; marketing vitality; round tables; competitiveness; university platform
Změněno: 8. 4. 2021 01:58, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem této knihy bylo shrnout faktické poznatky reality rodinného podnikání v období historicky prvního mezigeneračního předávání rodinných podniků v ČR. Na základě vyhodnocení teoretických východisek odborných textů, informací získaných z výzkumných šetření, kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, z vyhledání a hodnocení primárních, sekundárních dat a analýz získaných údajů identifikovat významné faktory a vztahy v rodinném podnikání. Výsledky a poznatky pak přenést do odborné publikace s praktickým zaměřením ve formě zkušeností, doporučení, návodů, srovnání, následných zobecnění. Sekundárním cílem bylo doporučit další směry výzkumu.

Anglicky

The aim of this book was to summarize the factual findings of the reality of family business in the period of the historically first intergenerational transfer of family businesses in the Czech Republic. Based on the evaluation of the theoretical basis of professional texts, information obtained from research survey, qualitative and quantitative research methods, from the search and evaluation of primary, secondary data and analysis of data obtained to identify important factors and relationships in family business. Then transfer the results and knowledge to a professional publication with a practical focus in the form of experience, recommendations, instructions, comparisons, subsequent generalizations. The secondary goal was to recommend further research directions.

Přiložené soubory

https://is.vsfs.cz/publication/8423/Rodinne_podnikani___tisk.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru