Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{37828, author = {Starzyczná, Halina and Chromčáková, Adéla}, address = {Karviná}, edition = {1.}, keywords = {Transaction marketing; relationship marketing; model 6 markets; marketing 1.0; 2.0; 3.0 and 4.0; holistic marketing concept; internal marketing and its tools; CRM and its definition; value in CRM; customer loyalty; CRM architecture; internal communication; relationship building; differentiated relationship management; customer relationship strategies; personality psychology; sales and market; consumer decisions; consumer typology; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400}, language = {cze}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7510-369-7}, title = {Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text}, year = {2019} }
TY - BOOK ID - 37828 AU - Starzyczná, Halina - Chromčáková, Adéla PY - 2019 TI - Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text CY - Karviná SN - 9788075103697 KW - Transaction marketing KW - relationship marketing KW - model 6 markets KW - marketing 1.0 KW - 2.0 KW - 3.0 and 4.0 KW - holistic marketing concept KW - internal marketing and its tools KW - CRM and its definition KW - value in CRM KW - customer loyalty KW - CRM architecture KW - internal communication KW - relationship building KW - differentiated relationship management KW - customer relationship strategies KW - personality psychology KW - sales and market KW - consumer decisions KW - consumer typology KW - CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400 N2 - Vztahový marketing a CRM je nová studijní opora určeno pro profesně orientovaný program Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu, jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh ovlivňovatelů. Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a interní komunikaci ve firmě. Opora nezapomíná na architekturu CRM a její jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je problematika typologie zákazníků a její praktické využití. ER -
STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. \textit{Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text}. 1. vyd. Karviná, 2019, 192 s. ISBN~978-80-7510-369-7.
|