Detailed Information on Publication Record
2019
Mediální marketing: Distanční studijní text
STOKLASA, Michal and Martin KLEPEKBasic information
Original name
Mediální marketing: Distanční studijní text
Name in Czech
Mediální marketing: Distanční studijní text
Authors
STOKLASA, Michal and Martin KLEPEK
Edition
Karviná, 131 pp. 2019
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učebnice
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné – Slezská univerzita v Opavě – Repository
ISBN
978-80-7510-368-0
Keywords (in Czech)
Produktová fotografie, sociální média, sociální sítě, příspěvky, fanoušci, online video, offline video, tištěná média, reklama, leták, netradiční formy marketingové komunikace, obsahový marketing, obsah, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Změněno: 16/9/2020 11:54, Bc. Ivana Glabazňová
Abstract
V originále
Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii.