CHOCHOLA, Jakub. Komparace systémů dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v zemích Evropské unie. In prof. PaedDr. Miroslav Krystoň, CSc.; doc. PaedDr. Ivan Pavlov, PhD. ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019. Banská Bystrica: Belanium. Vydaľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta. s. 158-166. ISBN 978-80-557-1598-8. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace systémů dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v zemích Evropské unie
Název anglicky Mutual comparison of systems of further education of teachers in countries of European union
Autoři CHOCHOLA, Jakub (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Banská Bystrica, ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019, od s. 158-166, 9 s. 2019.
Nakladatel Belanium. Vydaľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/46358978:_____/19:00000032
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN 978-80-557-1598-8
Klíčová slova anglicky further education;comparison;worker in pedagogy;system
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Lendrová, učo 1091. Změněno: 6. 4. 2020 14:45.
Anotace
Příspěvek se zabývá komparací systémů dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v České republice, Slovenské republice, Švédsku, Nizozemsku a Španělsku. Každá z těchto zemí má svůj specifický systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, které se od sebe výrazně liší a každý z těchto systémů má také jiné silné stránky. Švédsko, Nizozemsko a Španělsko se vyznačují velmi kvalitním systémem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Komparace těchto systémů tak bude mít přínos pro praxi a může obohatit stávající systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků o nové prvky.
Anotace anglicky
This contribution deals with a comparison of systems of further education of teachers implemented in following countries of European Union: Czech Republic, Slovakia, Sweden, Netherlands and Spain. The systems are specific for each of these countries, with substantial differencies among them. Therefore, each of systems has been endowed with its specific strengths. High quality systems of further education of teachers have been implemented mainly in Sweden, in Netherlands and in Spain within long history of their development. Comparison of systems used in all five above mentioned countries should reveal potential for improvement of pedagocical practice and serve as a basis for mutual enrichment of currently performed systems of further education of teachers by new elements.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 28. 3. 2024 19:16