ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Radim ŠÍP, Blanka PRAVDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan SLAVÍK, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a James LAWLEY. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN 978-80-210-8428-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{25186, author = {Švec, Vlastimil and Nehyba, Jan and Svojanovský, Petr and Šíp, Radim and Pravdová, Blanka and Minaříková, Eva and Slavík, Jan and Šimůnková, Barbora and Lawley, James}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {student teachers; teacher practice; tacit knowledge; explicit knowledge; methapors; clean language}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8428-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 25186 AU - Švec, Vlastimil - Nehyba, Jan - Svojanovský, Petr - Šíp, Radim - Pravdová, Blanka - Minaříková, Eva - Slavík, Jan - Šimůnková, Barbora - Lawley, James PY - 2016 TI - Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi VL - Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021084285 KW - student teachers KW - teacher practice KW - tacit knowledge KW - explicit knowledge KW - methapors KW - clean language N2 - V publikaci jsou shrnuty současné pohledy na (tacitní) znalosti z hlediska filozofického, pedagogického a výzkumného. Je výzvou k porozumění tomuto komplexnímu konceptu. Je v ní prezentován soubor výzkumných studií zkoumajících tacitní dimenzi znalostí studentů učitelství. ER -
ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Radim ŠÍP, Blanka PRAVDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan SLAVÍK, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a James LAWLEY. \textit{Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN~978-80-210-8428-5.
|