C 2016

Pojem a funkce obchodních podmínek

BEJČEK, Josef

Základní údaje

Originální název

Pojem a funkce obchodních podmínek

Název anglicky

Concept and functions of commercial terms

Autoři

BEJČEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Obchodní podmínky, od s. 19-41, 23 s. Spisy PF MU, řada teoretická, Editio Scientia; sv. č. 574, 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

Právní vědy

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14220/16:00093921

Organizace

Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-210-8424-7

Klíčová slova česky

obchodní podmínky; právní pojetí; spotřebitelské podmínky; podnikatelské podmínky

Klíčová slova anglicky

commercial terms; legal approach; consumer terms; business terms

Návaznosti

MUNI/A/1080/2015, interní kód Repo.
Změněno: 3. 9. 2020 23:43, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Obchodní podmínky jsou podle českého práva vedlejším smluvním ujednáním, a nikoliv jakýmkoliv ujednáním, jehož obsah strana nemohla reálně ovlivnit. Tyto situace řeší úprava adhezní kontraktace.

Anglicky

According to Czech law commercial term are supplementary additonal negotiations and not any provisions that could not be really influenced by one of the parties. The latter situations are subject to the regulation of contracts of adhesion.

Přiložené soubory