HES, Aleš, Ivana HESOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. In KNIHOVÁ, Ladislava a Ivana HESOVÁ. Marketing Identity - Digital Life - Part I. Trnava: Publishing house of Michal Vaško, 2016. s. 68-80. ISBN 978-80-8105-779-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.
Autoři HES, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí), Ivana HESOVÁ (203 Česká republika) a Ladislava KNIHOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Trnava, Marketing Identity - Digital Life - Part I. od s. 68-80, 13 s. 2016.
Nakladatel Publishing house of Michal Vaško
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Ekonomie
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/16:#0000074
Organizace Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
ISBN 978-80-8105-779-3
UT WoS 000380527500006
Klíčová slova česky Internetová reklama; digitalizace; marketing; podnik; trh; zákazník.
Klíčová slova anglicky Internet advertising; digitisation; marketing; enterprise; market; customer.
Změnil Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 14. 9. 2020 15:42.
Anotace
The ever growing demand for the use of new information technologies is forcing many companies to take revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor and analyse the development of information technologies and behaviour of the segment of customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. Therefore, this document focuses on the assessment of the economic efficiency of internet advertising of a company. The real-life example will be used to verify or falsify the hypothesis whether internet digital advertising has better future in comparison with the other standard forms of advertising.
Anotace česky
Stále rostoucí požadavky na využití nově přicházejících informačních technologií nutí mnoho podniků k revolučním krokům za účelem udržení si korektního přístupu vůči svým zákazníkům. Podnik, který v dnešní době plánuje dosažení firemního úspěchu, je nucen sledovat a analyzovat vývoj informačních technologií a chování vybraného okruhu zákazníků, na které cílí prodej svých produktů či služeb. Internetový marketing za poslední dobu prochází významným technologickým vývojem. Technické vědomosti jsou nyní nezbytnou součástí správného nastavení a vedení reklamy na internetu v digitální formě. Příspěvek se proto zabývá vyhodnocením internetové reklamy z hlediska její ekonomické efektivity pro podnik. Na konkrétním příkladu bude potvrzena či vyvrácena hypotéza, zda internetová digitální reklama má pro podniky lepší budoucnost oproti ostatním standardním formám reklamy.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 3. 2024 08:35