Informační systém Repo 

Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky ...

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu. In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu
Název anglicky Learner Strategies in English as Foreign Language and their Relation to Achievement: Summary of Research Findings
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ.
Vydání Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Pedagogická fakulta - Masarykova univerzita
Klíčová slova česky Strategie učení; řečové dovednosti; úspěšnost řešení úloh; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky Learner strategies; language skills; achievement in language tasks; English as a foreign language (EFL).
Návaznosti MUNI/A/0985/2015.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 26. 12. 2016 00:51.
Anotace
Příspěvek prezentuje souhrnné výsledky výzkumu žákovských strategií uplatňovaných při učení se angličtině jako cizímu jazyku na konci základního vzdělávání. Žáky deklarované používání strategií je dáno do souvislosti s indikátory jejich vzdělávacích výsledků, jako jsou skóre z testu KET na úrovni A2 či známka z anglického jazyka, a to v kontextu dalších proměnných, například učební a výkonové motivace, stylů učení nebo podpory strategií učitelem. Strategie a úspěšnost řešení testových úloh jsou zkoumány u řečových dovedností čtení, poslech, mluvení a psaní.
Anotace anglicky
The paper presents research into learner strategies (language learning and use strategies) in English as a foreign language at the end of compulsory education (ISCED2) in the Czech Republic. The strategy use declared by students was analysed in relation to indicators of their achievement (KET tasks´ scores, grade in English etc.). Strategies and achievement were measured for the language skills listening, reading, speaking, and writing; and in the context of other variables, like learning motivation, learning styles or teacher´s strategy support.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
capv2016_strategie_uceni_Skola.docx   Verze souboru 11. 10. 2016

Práva

Právo číst
 
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Bc. Růžena Zemanová, uco 134451
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 30. 5. 2020 03:10

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 30. 5. 2020 03:10, 22. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz