VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu. In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu
Název anglicky Learner Strategies in English as Foreign Language and their Relation to Achievement: Summary of Research Findings
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ.
Vydání Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky Strategie učení; řečové dovednosti; úspěšnost řešení úloh; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky Learner strategies; language skills; achievement in language tasks; English as a foreign language (EFL).
Návaznosti MUNI/A/0985/2015, interní kód Repo.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 3. 9. 2020 08:02.
Anotace
Příspěvek prezentuje souhrnné výsledky výzkumu žákovských strategií uplatňovaných při učení se angličtině jako cizímu jazyku na konci základního vzdělávání. Žáky deklarované používání strategií je dáno do souvislosti s indikátory jejich vzdělávacích výsledků, jako jsou skóre z testu KET na úrovni A2 či známka z anglického jazyka, a to v kontextu dalších proměnných, například učební a výkonové motivace, stylů učení nebo podpory strategií učitelem. Strategie a úspěšnost řešení testových úloh jsou zkoumány u řečových dovedností čtení, poslech, mluvení a psaní.
Anotace anglicky
The paper presents research into learner strategies (language learning and use strategies) in English as a foreign language at the end of compulsory education (ISCED2) in the Czech Republic. The strategy use declared by students was analysed in relation to indicators of their achievement (KET tasks´ scores, grade in English etc.). Strategies and achievement were measured for the language skills listening, reading, speaking, and writing; and in the context of other variables, like learning motivation, learning styles or teacher´s strategy support.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
capv2016_strategie_uceni_Skola.docx   Verze souboru 3. 9. 2020

Vlastnosti

Název
capv2016_strategie_uceni_Skola.docx
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/23008/901658/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/23008/901658/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/23008/901658/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/23008/901658/?info
Vloženo
Čt 3. 9. 2020 08:02

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 28. 3. 2024 13:26