a 2016

Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření

VLČKOVÁ, Kateřina and Jan MAREŠ

Basic information

Original name

Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření

Name (in English)

Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study

Authors

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Jan MAREŠ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Konferenční abstrakta

Field of Study

Pedagogy and education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

RIV identification code

RIV/00216224:14410/16:00088211

Organization

Pedagogická fakulta – Repository – Repository

ISBN

978-80-7394-596-1

Keywords (in Czech)

Strategie řízení třídy; kognitivní otevřenost; studenti učitelství; učitelská praxe

Keywords in English

Classroom management strategies; cognitive openness; student teachers; teaching practice

Links

GA16-02177S, research and development project.
Changed: 3/9/2020 07:28, RNDr. Daniel Jakubík

Abstract

V originále

amp; Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).

In English

amp; Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).

Files attached