Přehled o publikaci
2016
Power Relations in Classes Taught by Student Teachers
LOJDOVÁ, Kateřina; Kateřina VLČKOVÁ a Jan MAREŠZákladní údaje
Originální název
Power Relations in Classes Taught by Student Teachers
Název česky
Mocenské vztahy ve třídách vyučovaných studenty učitelství
Autoři
LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí); Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
The European Conference on Educational Research Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, 2016
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakta
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00088213
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
moc; studenti učitelství; praxe
Klíčová slova anglicky
power; student teachers; teaching practice
Návaznosti
GA16-02177S, projekt VaV.
Změněno: 3. 9. 2020 07:31, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
amp; Turman, 2007) which is based on the most influential typology of power as a relational phenomenon by French and Raven (1959). This typology distinguishes teacher‘s power in relation to a (by students perceived) principle on which it is based on, i.e. coercive, reward, legitimate, referent, and expert power.
Česky
Příspěvek prezentuje výsledky smíšeného výzkumu moci studentů učitelství PdF MU na praxích.