Informační systém Repo 

Odměňovací moc studentů učitelství na praxi: kvalitativní výzkum ve smíšeném designu

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
VLČKOVÁ, Kateřina. Odměňovací moc studentů učitelství na praxi: kvalitativní výzkum ve smíšeném designu. In QAK: Kvalitati­vny pri­stup a metody vo vedach o cloveku, Univerzita Komenskeho v Bratislave. 2016. ISBN 978-80-223-4011-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Odměňovací moc studentů učitelství na praxi: kvalitativní výzkum ve smíšeném designu
Název anglicky Reward power of student teachers on their teaching practice: a qualitative study
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina.
Vydání QAK: Kvalitati­vny pri­stup a metody vo vedach o cloveku, Univerzita Komenskeho v Bratislave, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Pedagogická fakulta - Masarykova univerzita
ISBN 978-80-223-4011-3
Klíčová slova česky odmenovaci moc; student ucitelstvi; kvalitativni vyzkum; smiseny vyzkum
Klíčová slova anglicky reward power; student teacher; qualitative research; mixed method research
Návaznosti GA16-02177S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 25. 3. 2017 00:52.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného tematicky na odměňovací bázi moci studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol v občanské výchově, českém jazyce a dějepise. U osmi studentů učitelství bylo natáčeno šest hodin výuky na učitelskou a žákovskou kameru, dále byly realizovány hloubkové rozhovory se studenty učitelství a data byla sbírána také pomocí jejich reflektivních deníků z praxí. Na základě transkriptů dat a samotných videodat bylo realizováno tematické a otevřené kódování odměňovací moci a jejích uplatňovaných forem ze strany studentů učitelství. Příspěvek popisuje základní formy odměňovací moci vyskytující se ve výuce studentů učitelství a jejich základní miniscénáře.
Anotace anglicky
The paper presents findings from qualitative research, thematically oriented on reward power of student teachers on their long term practice at lower secondary schools. Eight student teachers and their lessons of Civics, Czech or History were videotaped with two cameras (teacher´s and pupils´ camera). Deep interviews were realized and data were collected by reflective teaching diaries as well. On the bases of transcripts and video data itself thematic and open coding of reward power was conducted. The analyses focused on forms of power and mini-scenarios of use of the reward power by student teachers.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
19788 /1 Jakubík, D. 3. 2. 2016

Vlastnosti

Název
19788
Aplikace
Obnovit.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/19788/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/19788/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/19788/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/19788/?info
Vloženo
St 3. 2. 2016 00:50

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
Atributy
 
odmenovaci_moc_QL_konf_vlckova.pptx   Verze souboru 3. 2. 2016

Práva

Právo číst
 
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Bc. Růžena Zemanová, uco 134451
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 21. 10. 2019 22:26

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 10. 2019 22:26, 43. (lichý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz