Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{16769, author = {Vlčková, Kateřina and Mareš, Jan}, booktitle = {XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu: Pedagogický výzkum - spojnice mezi teorií a praxí}, keywords = {power perception; power bases; lower secondary pupils; adaptation of TPUS}, language = {cze}, isbn = {978-80-86768-91-5}, title = {Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol}, url = {http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-4/}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 16769 AU - Vlčková, Kateřina - Mareš, Jan PY - 2014 TI - Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol SN - 9788086768915 KW - power perception KW - power bases KW - lower secondary pupils KW - adaptation of TPUS UR - http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-4/ N2 - gt; 0,87). Žáci uvedli, že učitelé nejvíce využívají expertní moc a odměňující moc. Specifické postavení v hodnocení měla moc donucovací a legitimní, které žáci nerozlišovali. Nejméně využívaná je patrně referenční moc, pro kterou je charakteristické buď identifikování se s učitelem, nebo přejímání jeho úhlu pohledu. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina and Jan MAREŠ. Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol (Reflection of Teacher´s Power Bases by Lower Secondary Students). In \textit{XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu: Pedagogický výzkum - spojnice mezi teorií a praxí}. 2014. ISBN~978-80-86768-91-5.
|