p 2014

Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“

VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“

Název anglicky

Mixed Methods Design in Educational Research: An Example of Project "Power in the Classes Taught by Student Teachers"

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí) a Kateřina LOJDOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Odborný seminář Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“ 2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00073598

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

smíšený výzkum; moc ve školní třídě; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum

Klíčová slova anglicky

mixed method design; power in the classes; qualitative research; quantitative research

Návaznosti

GA13-24456S, projekt VaV.
Změněno: 1. 9. 2020 20:02, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu – jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu.

Anglicky

The presentation focused on mixed methods design in educational research with an example of a project GA CR "Power in the Classes of Student Teachers". It focused on the concept of power, its adaptation for the school conditions, research design and its qualitative and quantitative parts with preliminary outcomes, and discussion of methodological approaches.

Přiložené soubory