Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{16623, author = {Vlčková, Kateřina and Mareš, Jan and Lojdová, Kateřina}, booktitle = {Odborný seminář Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“}, keywords = {mixed method design; power in the classes; qualitative research; quantitative research}, language = {cze}, title = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“}, year = {2014} }
TY - SLIDE ID - 16623 AU - Vlčková, Kateřina - Mareš, Jan - Lojdová, Kateřina PY - 2014 TI - Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“ KW - mixed method design KW - power in the classes KW - qualitative research KW - quantitative research N2 - Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu – jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. In \textit{Odborný seminář Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“}. 2014.
|