Podrobný výpis o publikaci
KVIZDA, Martin, Petr MLSNA, Tomáš NIGRIN, Daniel SEIDENGLANZ a Zdeněk TOMEŠ. Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy |
Název anglicky | Methodology for defining the relevant market in the the rail industry |
Autoři | KVIZDA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Petr MLSNA (203 Česká republika), Tomáš NIGRIN (203 Česká republika), Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika, domácí) a Zdeněk TOMEŠ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy |
Obor | Řízení, správa a administrativa |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14560/13:00065541 |
Organizace | Ekonomicko-správní fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář |
Klíčová slova česky | relevantní trh; železniční doprava; SSNIP test; dotazníkové šetření; spotřebitelský průzkum |
Klíčová slova anglicky | relevant market; rail industry; SSNIP test; consumer survey |
Technické parametry | Licenční smlouva k užití výsledků výzkumu a vývoje č.j. CTT 04-2014-Stu-UOHS uzavřená dne 29. 1. 2014 mezi smluvními stranami: Masarykova univerzita a Univerzita Karlova v Praze jako poskytovatelé na straně jedné a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (IČ 65349423, zastoupený JUDr. Michalem Petrem, PhD. michal.petr@compet.cz) jako příjemce na straně druhé. |
Návaznosti | TD010063, projekt VaV. |
Změnil | Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 1. 9. 2020 18:57. |
Anotace |
---|
Obsahem metodiky je doporučení postupu pro vymezování relevantního trhu v případě, kdy to řešený případ vyžaduje, zejména při řešení zneužití dominantního postavení na trhu osobních nebo nákladních železničních dopravních služeb; metodika je také použitelná při provádění doplňkových šetření v oblasti fúzí v odvětví dopravy nebo pro sestavení komplexní odvětvové analýzy v oblasti železničních dopravních služeb. Metodika je založena na inovativním využití spotřebitelského šetření (dotazníkového průzkumu) a obsahuje kompletní návod pro přípravu šetření, sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. |
Anotace anglicky |
---|
The methodology is the recommended procedure for defining the relevant market when it designed the case requires, especially when dealing with abuse of a dominant position in the market for passenger or cargo rail transport services. Methodology is also applicable to conduct supplementary investigations in the area of mergers in the transport sector or to build complex sectoral analysis in the field of railway transport services. The methodology is based on an innovative use of a consumer survey. |