VLČKOVÁ, Kateřina. Koncept a adaptace autoevaluačního nástroje: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku. In Jubilejní XX. konference České asociace pedagogického výzkumu s názvem Kvalita ve vzdělávání. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncept a adaptace autoevaluačního nástroje: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku
Název anglicky Concept and partial standardisation of a self-evaluative instrument: Foreign language learning strategy inventory
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Jubilejní XX. konference České asociace pedagogického výzkumu s názvem Kvalita ve vzdělávání, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00058013
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky adaptace nástroje; standardizace; strategie učení; cizí jazyk
Klíčová slova anglicky instrument standardisation; foreign language; learning strategies
Návaznosti GAP407/12/0432, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 1. 9. 2020 14:05.
Anotace
Příspěvek představuje teoretická východiska konstrukce dotazníku strategií učení se cizímu jazyku. Ukazuje úpravu nástroje do podoby evaluačního nástroje měřícího deklarované používání strategií žáky ve vazbě na deklarovanou podporu strategií žáků učitelem. Prezentován je přístup k adaptaci dotazníku na české podmínky a postup částečné standardizace, a to v kontextu dalších nástrojů používaných v ČR. Nástroj bude představen také v podobě, v jaké ho mohou využívat základní a střední školy, včetně automaticky generovaných evaluačních zpráv s výsledky. Zmíněno bude i jeho možné využití ve výzkumu.
Anotace anglicky
Paper presents theoretical background of foreign language learning strategy inventory construction. It demonstrates editing of the instrument to the version of evaluation tool measuring declared use of strategies by students in relation to the declared support of student strategies by a teacher. Approach to the adaptation of inventory to Czech conditions and partial standardization process are presented in the context of other instruments used in the Czech Republic. The instrument will also be introduced in an appropriate form enabling its use by elementary and secondary schools, including automatically generated evaluation reports with results. Its possible use in research will also be discussed.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
capv2012_standardizace_NUV_vlckova.pdf Licence Creative Commons  Verze souboru 15. 7. 2013

Vlastnosti

Název
capv2012_standardizace_NUV_vlckova.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/16300/104816/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/16300/104816/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/16300/104816/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/16300/104816/?info
Vloženo
Po 15. 7. 2013 00:50

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Ľuboš Lunter, uco 143320
Atributy
 
capv2012_standardizace_NUV_vlckova.pdf Licence Creative Commons  Verze souboru 1. 9. 2020

Vlastnosti

Název
capv2012_standardizace_NUV_vlckova.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/16300/895432/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/16300/895432/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/16300/895432/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/16300/895432/?info
Vloženo
Út 1. 9. 2020 14:05

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 29. 3. 2024 05:59