Informační systém Repo 

Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
VLČKOVÁ, Kateřina. Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce. In Konference Profesní rozvoj učitelů. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce
Název anglicky Support of learner strategies by teachers
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina.
Vydání Konference Profesní rozvoj učitelů, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Pedagogická fakulta - Masarykova univerzita
Klíčová slova česky učitel; kompetence učitele; strategie učení; výuka
Klíčová slova anglicky teacher; teacher competences; learning strategies; instruction
Návaznosti GAP407/12/0432, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 5. 3. 2013 00:50.
Anotace
Strategie učení představují klíčový koncept pedagogické psychologie a oborových didaktik. Jsou zasazovány do kontextu autoregovaného učení, celoživotního učení a determinant vzdělávacích výsledků. Osvojení si a používání vhodných strategií učení patří mezi očekávané vzdělávací výstupy. Proto by na práci se strategiemi učení měli být učitelé systematicky připravováni. Dosavadní odborná diskuse řeší otázky, jaké strategie podporovat, jak je zprostředkovávat (přímo vs. nepřímo; informováním o strategiích, jednorázovou vs. dlouhodobou výukou) a v jakých krocích (fáze výuky strategií). Shrneme také výsledky výzkumů realizovaných v ČR – zaměřených na podporu strategií učení se cizímu jazyku učiteli.
Anotace anglicky
Learning strategies constitute a key concept of educational psychology and various didactics. They appear in the context of self-regulated learning, long-life learning and determinants of educational outcomes. Acquisition and use of learning strategies belong to the expected educational outcomes and therefore the teachers should be systematically prepared for strategy assessment and instruction. We summarize the results of Czech findings of foreign language learning strategy support.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
... Licence Creative Commons  Verze souboru 9. 1. 2013

Vlastnosti

Název
...
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/15719/71907/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/15719/71907/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/15719/71907/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/15719/71907/?info
Vloženo
St 9. 1. 2013 11:42

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Ľuboš Lunter, uco 143320
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 14. 7. 2020 23:54

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 14. 7. 2020 23:54, 29. (lichý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz