Informační systém Repo 

Repozitář vědeckých prací

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
x   Nápověda
Zobrazit:   Řadit dle:

Schránka ( 0 )

  • Zobrazit záznamy
  • Odeslat citace e-mailem
  • Exportovat citace
  • Vyprázdnit schránku

Vyhledat dle:

Kategorie oborů











Jednotlivé obory
Kategorie oborů podle OECD







Jednotlivé obory
Rok vydání











 
Instituce
















 
Jazyk








Další možnosti
Licence






 
Verze souboru
 
Typ



  1. Název: Situace na hraně: Komplexnost a ambivalence v každodenních situacích jako téma sociologie náboženství bez 'náboženství'
    Autor: FUJDA, Milan
    Rok: 2013
     



  2. Název: Comparison of Psychometric Properties of Foreign Language Learner Strategy Inventories: SILL, LSUS, and LASSI in their Czech Adaptation
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina, Iva HUDEČKOVÁ a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ
    Rok: 2013
     



  3. Název: Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina, Klára KOSTKOVÁ, Karolína PEŠKOVÁ, Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ
    Rok: 2014
     



  4. Název: An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Foreign Language Learning Strategies and Achievement: Analysis of Strategy Clusters and Sequences
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina
    Rok: 2014
     



  5. Název: An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina
    Rok: 2014
     



  6. Název: Interlinking of funding: Never-ending adventure
    Autor: KOLMAN, Jiří
    Rok: 2014
     



  7. Název: Krize jednotné evropské měny
    Autor: HELÍSEK, Mojmír
    Rok: 2012
     



  8. Název: Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina
    Rok: 2012
     



  9. Název: Perceived Teachers´ Power in the Context of Length of their Practice
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina, Jarmila BRADOVÁ a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ
    Rok: 2013
     



  10. Název: From Scaffolding to Independence: A Combined Approach to Teaching Academic Writing to EFL Doctoral Students of Geography (poster)
    Autor: HELÁN, Robert
    Rok: 2014
     


  11. Zpět na titulní stranu vyhledávání

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 28. 5. 2020 07:03, 22. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz