Informační systém Repo 

Repozitář vědeckých prací

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
x   Nápověda
Zobrazit:   Řadit dle:

Schránka ( 0 )

  • Zobrazit záznamy
  • Odeslat citace e-mailem
  • Exportovat citace
  • Vyprázdnit schránku

Vyhledat dle:

Kategorie oborů











Jednotlivé obory
Kategorie oborů podle OECD







Jednotlivé obory
Rok vydání











 
Instituce
















 
Jazyk








Další možnosti
Licence






 
Verze souboru
 
Typ



  1. Název: Classroom Management Strategies of Student Teachers on Their Practice
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ a Lucie ŠKARKOVÁ
    Rok: 2016
     



  2. Název: Finding Exercise Equilibrium: How to Support the Game Balance at the Very Beginning?
    Autor: VYKOPAL, Jan a Jakub ČEGAN
    Rok: 2017
     



  3. Název: Řízení třídy studenty učitelství a provázejícími učiteli: dotazníkové šetření
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina
    Rok: 2018
     



  4. Název: Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers
    Autor: LOJDOVÁ, Kateřina a Kateřina VLČKOVÁ
    Rok: 2015
     



  5. Název: Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ
    Rok: 2015
     



  6. Název: THE ROLE OF PHYSIOTHERAPIST IN SPORT
    Autor: MOC KRÁLOVÁ, Dagmar a Jana ŘEZANINOVÁ
    Rok: 2015
     



  7. Název: Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ
    Rok: 2017
     



  8. Název: The application of two physically-based erosion models in small catchments: A case study of the Myjava Hill Land, Slovakia
    Autor: NÉMETOVÁ, Zuzana, David HONEK a Tamara LÁTKOVÁ
    Rok: 2017
     



  9. Název: Classroom Management Strategies of Student Teachers on Their Teaching Practice: Effect of their Cognitive Closure
    Autor: LOJDOVÁ, Kateřina, Kateřina VLČKOVÁ a Lucie ŠKARKOVÁ
    Rok: 2017
     



  10. Název: Interventions of mentor teachers during student teacher’s lessons: Relation to their need for cognitive closure
    Autor: VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ a Jan MAREŠ
    Rok: 2018
     


  11. Zpět na titulní stranu vyhledávání

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 9. 2020 02:11, 39. (lichý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz