J 2021

Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach

ŠTRACH, Pavel

Základní údaje

Originální název

Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach

Autoři

ŠTRACH, Pavel

Vydání

Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2021, 1338-7944

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Odkaz na plný text výsledku

Organizace

Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář

Klíčová slova anglicky

Distribution Cells; Channel Management; Channel Markteting

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 9. 2024 12:52, Barbora Dobrá

Anotace

V originále

The term channel management or channel marketing has been used since the 1980s for the rather operational integration of third-party distribution with marketing communications in a given distribution channel. Shifting and fluid switching of customers between and across channels means integrating individual dis-tributive cells to the extent that they provide a comprehensive customer experience. For this, the distribution cells must be managed not in parallel (i.e. multi-channel) but synthetic (i.e. omni-channel).
Zobrazeno: 18. 6. 2025 22:04