Přehled o publikaci
2021
Marketing Topics Through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
SIEGLOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Marketing Topics Through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
Autoři
SIEGLOVÁ, Dagmar
Vydání
Duren, Austria, Proceedings CCBC 2021, od s. 83-95, 13 s. 2021
Nakladatel
Shaker Verlag GmbH
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizace
Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář
ISBN
978-3-8440-8032-2
Klíčová slova anglicky
student autonomy; active citizenship; academic poster
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 9. 2024 22:53, Barbora Dobrá
Anotace
V originále
Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.