J 2021

Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship

SIEGLOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship

Autoři

SIEGLOVÁ, Dagmar

Vydání

Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2021, 1338-7944

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Odkaz na plný text výsledku

Organizace

Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář

Klíčová slova anglicky

student autonomy; marketing; academic poster

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 9. 2024 22:48, Barbora Dobrá

Anotace

V originále

Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.
Zobrazeno: 19. 6. 2025 08:32