Přehled o publikaci
2021
Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
SIEGLOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
Autoři
SIEGLOVÁ, Dagmar
Vydání
Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2021, 1338-7944
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář
Klíčová slova anglicky
student autonomy; marketing; academic poster
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 9. 2024 22:48, Barbora Dobrá
Anotace
V originále
Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.