J
2022
Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese
STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ
Základní údaje
Originální název
Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese
Název anglicky
The aspect of motivation within professional training in the context of the helping profession
Autoři
STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, domácí) a Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, Ružomberok, VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, 1336-2232
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/46358978:_____/22:00000242
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
Klíčová slova česky
motivace;pomáhající profese;praxe;student;vysokoškolská příprava
Klíčová slova anglicky
helping profession;motivation;practice;student;undergraduate preparation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Ústředním motivem tohoto příspěvku je motivace. Článek se zaměřuje na aspekt motivace z pohledu studentů. Studenti, kteří se rozhodli pro své budoucí povolání v kontextu pomáhající profese. Výzkumná sonda byla postavena na dotazníkovém šetření studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o. který studuje na katedře speciální pedagogiky. Obdrželi jsme celkem 501 odpovědí, ze kterých jsme vytvořili sociodemografickou strukturu studentů a následně se zaměřili na motivaci pro volbu povolání a motivaci pro volbu odborné praxe.
Anglicky
The central motive of this post is motivation. The article focuses on the aspect of motivation from the students' point of view. Students who have decided on their future profession in the context of the helping profession. The research probe was built on a questionnaire survey of students of the Univerzita Jana amose Komenského Praha s.r.o. who study at the Department of Special Education. We received a total of 501 answers, from which we created a socio-demographic structure of students and then focused on motivation for choosing a profession and motivation for choosing a professional practice.
Zobrazeno: 6. 7. 2025 17:46