Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{55030, author = {Stárek, Lukáš}, article_location = {Praha}, article_number = {1-2}, keywords = {attitudes;practice;professional identity;special pedagogue;student}, language = {cze}, issn = {1211-2720}, journal = {Speciální pedagogika}, title = {Profesní identita jako aspekt ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů}, url = {https://drive.google.com/file/d/1BlkVzdvMdy21wsytokbmVPvseAAn5-QT/view}, volume = {32}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 55030 AU - Stárek, Lukáš PY - 2022 TI - Profesní identita jako aspekt ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů JF - Speciální pedagogika VL - 32 IS - 1-2 SP - 47-60 EP - 47-60 SN - 1211-2720 KW - attitudes;practice;professional identity;special pedagogue;student UR - https://drive.google.com/file/d/1BlkVzdvMdy21wsytokbmVPvseAAn5-QT/view N2 - Prostřednictvím tohoto příspěvku pracujeme s tématem profesní identity jako nástrojem rozvoje a osobního významu, který je zásadní pro úspěšnou profesní přípravu. Dále má též jasnou vazbu na význam vlastní identity a vnímání sebe sama, jelikož profese či kariéra je jedním z možných zdrojů sebevědomí. Profesní identita je tak relevantním nástrojem nejen pro utváření, ale i budování a udržení profesního profilu, který má být součástí každé profese, jelikož souvisí s lidskou integritou či sociálním společenským přesahem. Profesní identita je tedy ústředním motivem profesní přípravy, výkonu odborné praxe či aspektem v kontextu zaměstnání/profese. Cílem příspěvku je přinést a zpracovat poznatky samotných studentů, kteří se profesně připravují na Katedře speciální pedagogiky UJAK, abychom projektovali reálný význam profesní identity v dané vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů. ER -
STÁREK, Lukáš. Profesní identita jako aspekt ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů (Professional identity as an aspect of the University training of special pedagogues). \textit{Speciální pedagogika}. Praha, 2022, vol.~32, 1-2, p.~47-60. ISSN~1211-2720.
|