p 2021

Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?

MATULA, Kamil

Basic information

Original name

Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?

Authors

MATULA, Kamil

Edition

Knižnice na sociálnych sieťach a webe, 2021

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Requested lectures

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

References:

Organization

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository

Keywords (in Czech)

Knihovny; Sociální sítě; Internetový marketing; Digitální marketing; Marketing na sociálních sítích; Redakční strategie
Changed: 7/5/2022 03:55, Bc. Ivana Glabazňová

Abstract

V originále

Příspěvek se zaměřuje na úspěšný marketing knihoven na sociálních sítích. Na praktických ukázkách z nejnavštěvovanějších profilů knihoven na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram a dalších představuje možnosti sebeprezentace knihoven svým uživatelům. Zaměřuje se také na možnosti zisku nových sledujících a tvorbu kvalitních příspěvků s vysokým dosahem.

Files attached