STÁREK, Lukáš. Distanční výuka a moderní technologie na I. stupni základní školy. In AMBROŽOVÁ, Petra, KALIBA, Martin. Sborník příspěvků z konference ERIS 21: Aktuální problémy distanční výuky. Hradec Králové: Gaudeamus, 2021, s. 47-55. ISBN 978-80-7435-834-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Distanční výuka a moderní technologie na I. stupni základní školy
Název anglicky Distance learning and modern technologies at the first stage of primary school
Autoři STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Sborník příspěvků z konference ERIS 21: Aktuální problémy distanční výuky, od s. 47-55, 9 s. 2021.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/46358978:_____/21:00000178
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN 978-80-7435-834-0
Klíčová slova česky distanční výuka;komunikace;moderní technologie;škola;žák
Klíčová slova anglicky distance learning;communication;modern technologies;school;pupil
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Roman Zezulka, učo 1135. Změněno: 6. 4. 2022 16:58.
Anotace
Březen 2020 bude v historii považován za milník pro distanční vzdělávání, protože když byly školy uzavřeny, nejen učitelé museli najít způsob, jak učit online. Příspěvek se ptá, jak byly školy technologicky připravené s ohledem na to, aby se každý učitel mohl okamžitě spojit se žáky, jak výuka probíhala a jaké jsou osobní pohledy a pocity pedagogů s ohledem na jejich profesi.
Anotace anglicky
March 2020 will be in history seen as a milestone for distance learning because when schools were closed not only teachers needed to find a way how to teach online. The paper asks how the schools were technologically prepared with regard to the fact that each teacher can immediately connect with students, how the teaching took place and what are the personal views and feelings of teachers with regard to their profession.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 5. 5. 2024 00:09