J
		
		2021
			
	    
Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
	    STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
	 
		
			Název anglicky
			Model of Professional Practice and Characteristics of Students of the Department of Special Education
		 
				Autoři
				STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, domácí) a Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
			 
			
				Vydání
				 Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education, Prešov, Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, 2585-7363
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			50302 Education, special
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Slovensko
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/46358978:_____/21:00000175
		 
	
			
				Organizace
				Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			motivace;praxe;profese;student
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			motivation;practice;profession;student
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					Primárním cílem textu je předání informací o koncipování a realizaci odborných praxí studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o., konkrétně na Katedře speciální pedagogiky. Praxe je zde vnímána jako zásadní prostředek pro rozvoj profesních kompetencí budoucích speciálních pedagogů a pedagogů resocializační a penitenciární pedagogiky. Setkávání se s pedagogickou realitou v průběhu studia je nezbytné a tyto skutečnosti včetně charakteristiky sociodemografické struktury studentů popisuje text, vyplývající z odborné analýzy dotazníkového šetření, jenž vyplnilo 501 respondentů/studentů.
				 
				
					Anglicky
					The primary goal of the text is to provide information on the design and implementation of professional practices of students of the Jan Amos Komenský University in Prague s.r.o., specifically at the Department of Special Education. Practice is perceived here as an essential means for the development of professional competencies of future special pedagogues and pedagogues of resocialization and penitentiary pedagogy. Meeting the pedagogical reality during the study is necessary and these facts, including the characteristics of the socio-demographic structure of students, are described in the text resulting from the professional analysis of the questionnaire survey, which was completed by 501 respondents / students.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 02:08