Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{49454, author = {Stárek, Lukáš and Klugerová, Jarmila}, article_location = {Prešov}, article_number = {2}, keywords = {motivation;practice;profession;student}, language = {cze}, issn = {2585-7363}, journal = {Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education}, title = {Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky}, url = {https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf}, volume = {10}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 49454 AU - Stárek, Lukáš - Klugerová, Jarmila PY - 2021 TI - Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky JF - Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education VL - 10 IS - 2 SP - 108-124 EP - 108-124 PB - Vydavateľstvo Prešovskej univerzity SN - 2585-7363 KW - motivation;practice;profession;student UR - https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf N2 - Primárním cílem textu je předání informací o koncipování a realizaci odborných praxí studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o., konkrétně na Katedře speciální pedagogiky. Praxe je zde vnímána jako zásadní prostředek pro rozvoj profesních kompetencí budoucích speciálních pedagogů a pedagogů resocializační a penitenciární pedagogiky. Setkávání se s pedagogickou realitou v průběhu studia je nezbytné a tyto skutečnosti včetně charakteristiky sociodemografické struktury studentů popisuje text, vyplývající z odborné analýzy dotazníkového šetření, jenž vyplnilo 501 respondentů/studentů. ER -
STÁREK, Lukáš and Jarmila KLUGEROVÁ. Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky (Model of Professional Practice and Characteristics of Students of the Department of Special Education). \textit{Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education}. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol.~10, No~2, p.~108-124. ISSN~2585-7363.
|