Přehled o publikaci
2021
Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁZákladní údaje
Originální název
Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
Název anglicky
Model of Professional Practice and Characteristics of Students of the Department of Special Education
Autoři
STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, domácí) a Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education, Prešov, Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, 2585-7363
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/46358978:_____/21:00000175
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
Klíčová slova česky
motivace;praxe;profese;student
Klíčová slova anglicky
motivation;practice;profession;student
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 4. 2022 13:15, Ing. Kateřina Lendrová
V originále
Primárním cílem textu je předání informací o koncipování a realizaci odborných praxí studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o., konkrétně na Katedře speciální pedagogiky. Praxe je zde vnímána jako zásadní prostředek pro rozvoj profesních kompetencí budoucích speciálních pedagogů a pedagogů resocializační a penitenciární pedagogiky. Setkávání se s pedagogickou realitou v průběhu studia je nezbytné a tyto skutečnosti včetně charakteristiky sociodemografické struktury studentů popisuje text, vyplývající z odborné analýzy dotazníkového šetření, jenž vyplnilo 501 respondentů/studentů.
Anglicky
The primary goal of the text is to provide information on the design and implementation of professional practices of students of the Jan Amos Komenský University in Prague s.r.o., specifically at the Department of Special Education. Practice is perceived here as an essential means for the development of professional competencies of future special pedagogues and pedagogues of resocialization and penitentiary pedagogy. Meeting the pedagogical reality during the study is necessary and these facts, including the characteristics of the socio-demographic structure of students, are described in the text resulting from the professional analysis of the questionnaire survey, which was completed by 501 respondents / students.