VLACH, František. Akademie VS ČR při zavádění on-line výuky v rámci profesní přípravy zaměstnanců Vězeňské služby ČR (Implementation of online learing in the Czech Prison Service staff initial training at the Czech Prison Service Academy). Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích. 2020, vol. 4, 2/2020, p. 48-58. ISSN 2570-7612.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Akademie VS ČR při zavádění on-line výuky v rámci profesní přípravy zaměstnanců Vězeňské služby ČR
Name (in English) Implementation of online learing in the Czech Prison Service staff initial training at the Czech Prison Service Academy
Authors VLACH, František (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích, 2020, 2570-7612.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/46358978:_____/20:00000147
Organization Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repository
Keywords in English Initial training;online education;the Czech Prison Service Academy;the Prison Service of the Czech Republic
Changed by Changed by: Ing. Kateřina Lendrová, učo 1091. Changed: 22/9/2021 13:39.
Abstract
Příspěvek se zaměřuje na zavádění on-line výuky pro nově nastupující příslušníky a občanské zaměstnance do Vězeňské služby ČR. Je zde popsán celý proces on-line výuky včetně všech úskalí a problémů, které muselo její vedení a učitelé odborných předmětů Akademie VS ČR vyřešit. Dále jsou zde popsány zkušenosti z on-line mezinárodního prostředí při realizaci konferencí v rámci vězeňských služeb a výuky on-line angličtiny pro vybrané zaměstnance Vězeňské služby ČR.
Abstract (in English)
This paper deals with implementation of online training of new uniformed and civilian staff of the Prison Service of the Czech Republic. The process of online education including its difficulties and challenges that have had to be responded by the Academy management and teachers is described. This paper also presents experience in organizing international online conferences within prison services and virtual English lessons for selected employees of the Prison Service of the Czech Republic.
Print
Add to clipboard Displayed: 2/6/2024 03:42