Podrobný výpis o publikaci
2020
VOLBA VYUČOVACÍCH METOD PODLE KOMPETENCÍ ABSOLVENTŮ VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL
MUKNŠNÁBLOVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
VOLBA VYUČOVACÍCH METOD PODLE KOMPETENCÍ ABSOLVENTŮ VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL
Název anglicky
CHOICE OFTEACHING METHODS ACCORDING TO COMPETENCIES OF GRADUATES OF HIGHER PROFESSIONAL SCHOOLS
Autoři
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Banská bystrica, Andragogické štúdie 2020, od s. 224-231, 8 s. 2020
Nakladatel
Katedra andragogiky, Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/46358978:_____/20:00000141
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN
978-80-557-1730-2
Klíčová slova anglicky
teaching methods;colleges;combined study
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 6. 2021 17:34, Ing. Kateřina Lendrová
V originále
Při volbě vyučovacích metod hrají velkou roli schopnosti, vstupní znalosti, dovednosti, dané nejen věkem ale i zkušenostmi všech účastníků vyučovacího procesu, tedy pedagoga i studentů. Cílem je vždy co nejlépe naučit studenty požadované učivo. Na Vyšší odborné škole MILLS v Čelákovicích se ale snažíme nejen studenty naučit, ale rozvíjet jejich schopnosti (se zaměřením na vybrané kognitivní funkce) související s kompetencemi v jejich budoucím povolání. Tedy volbu vyučovacích metod volíme podle zaměření studovaného oboru, respektive jakým způsobem bude student naučené informace v praxi používat, zda se musí učit více nazpaměť nebo raději hledat logické souvislosti mezi získanými poznatky.
Anglicky
Above all, abilities, initial knowledge, skills acquired not only with age but also by the experience of all participants in the teaching process, ie the teacher and the students, play a large role in the choice of teaching methods. Our aim is always to best teach students the required curriculum. At the MILLS College in Čelákovice, however, we are trying not only to teach students, but to develop their skills (focusing on selected cognitive functions) related to competences in their future careers. Thus, the choice of teaching methods we choose accordingly to the focus of the studied field, or how the student will use the learned information in practice, whether they have to learn more by heart or rather look for logical connections between the acquired knowledge.