Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{44586, author = {Muknšnáblová, Martina}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2020}, keywords = {cognitive function;memory;thinking;attention;healthcare worker}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7509-781-1}, pages = {95-103}, publisher = {Institut celoživotního vzdělávání Mendelu}, title = {Rozvoj kognitivních schopností během tříletého kombinovaného studia na vyšší odborné škole}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 44586 AU - Muknšnáblová, Martina PY - 2020 TI - Rozvoj kognitivních schopností během tříletého kombinovaného studia na vyšší odborné škole PB - Institut celoživotního vzdělávání Mendelu CY - Brno SN - 9788075097811 KW - cognitive function;memory;thinking;attention;healthcare worker N2 - Na kombinované studium vyšších odborných zdravotnických škol se v posledních letech hlásí stále více studentů ve středním věku. Mnohdy je pro ně studium náročné zejména v počátku s ohledem na jejich další pracovní či soukromé povinnosti. Úkolem pedagoga je umožnit studentům naučit se potřebné informace, respektive např. najít vhodnou vyučovací metodu dle schopností, znalostí či dovedností studentů. Učitel musí svoje studenty mimo jiné podporovat, jelikož mnohé neúspěchy demotivují k dokončení získání nové kvalifikace a nemalá část studentů ukončuje vzdělávání zbytečně předčasně. Pokud lze studentům předložit prokazatelné důkazy o reálných možnostech zlepšování studijních výsledků po pravidelném tréninku kognitivních funkcí právě dobře organizovaným učením, je nejen zlepšeno celkové klima ve škole, ale zejména navýšen počet úspěšných absolventů odborných škol. Jak prokázalo výzkumné testování studentů vyšší odborné školy MILLS, lze během tříletého studia významně zlepšit paměť, pozornost i myšlení zvláště se zařazením učebních metod podporujících dané kognitivní funkce. ER -
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Rozvoj kognitivních schopností během tříletého kombinovaného studia na vyšší odborné škole. In \textit{Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2020}. Brno: Institut celoživotního vzdělávání Mendelu, 2020, s.~95-103. ISBN~978-80-7509-781-1.
|