Informační systém Repo 

Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole. In Vzdělávání dospělých 2019 – v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu. Praha: Česká andragogická společnost, 2019. s. 355-364. ISBN 978-80-906894-8-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole
Název anglicky A comparison of educational programs of selected non-medical fields at higher medical schools
Autoři MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Praha, Vzdělávání dospělých 2019 – v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu, od s. 355-364, 10 s. 2019.
Nakladatel Česká andragogická společnost
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
ISBN 978-80-906894-8-0
ISSN 2571-3841
Klíčová slova anglicky rescuer;paramedic;pharmaceutical assistant;qualified lab technician;teaching methods;competencies
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Lendrová, učo 1091. Změněno: 24. 5. 2021 10:47.
Anotace
Každý ze třech sledovaných vzdělávacích programů je zaměřen na jiný způsob výuky. Používané vyučovací metody jsou v souladu s kompetencemi jednotlivých zdravotnických pracovníků. Diplomovaný zdravotnický záchranář musí umět rychle reagovat, farmaceutický asistent musí mít zejména velké množství přesných teoretických vědomostí a diplomovaný zdravotní laborant musí správně rozpoznat patologické výsledky.
Anotace anglicky
Each of the three monitored educational programs focuses on different ways of teaching. The used teaching methods are in line with the competences of individual health care professionals. Namely: a qualified rescuer (paramedic) must be able to react quickly, the pharmaceutical assistant must especially have a large volume of exact theoretical knowledge, and a qualified medical lab technician must be able to recognize pathological outcomes.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 6. 2021 22:39

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 6. 2021 22:39, 24. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz