LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka. Vzděláváme on-line - názory studentů VŠ (We educate online - opinions of university students). Andragogika v praxi. Praha: AIVD, vol. 7, No 25, p. 26-27. ISSN 2336-5145. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vzděláváme on-line - názory studentů VŠ
Name in Czech Vzděláváme on-line - názory studentů VŠ
Name (in English) We educate online - opinions of university students
Authors LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Andragogika v praxi, Praha, AIVD, 2020, 2336-5145.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/46358978:_____/20:00000100
Organization Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repository
Keywords (in Czech) on-line výuka; kvalita vysokoškolského vzdělávání; pandemie COVID-19
Keywords in English online teaching;quality of higher education;pandemic COVID-19
Changed by Changed by: Ing. Kateřina Lendrová, učo 1091. Changed: 28/4/2021 13:50.
Abstract
Příspěvek nabízí pohled do jedné menší soukromé vysoké školy v Praze, kde bezprostředně po vyhlášení nouzového stavu a zákazu prezenční výuky připravili pro studenty online výuku v plném rozsahu studijního rozvrhu právě probíhajícího letního semestru. Úspěšnost zavedení online výuky a spokojenost studentů byla prověřena empirický šetřením s cílem v co nejkratším čase získat základní informace, jak studenti online výuku vnímají.
Abstract (in English)
The paper offers a look at a small private university in Prague, where immediately after the declaration of a state of emergency and the ban on full-time teaching, they prepared online teaching for students in the full scope of the study schedule of the current summer semester. The success of the introduction of online teaching and student satisfaction was verified by empirical research in order to obtain as soon as possible basic information on how students perceive online teaching.
Print
Add to clipboard Displayed: 20/4/2024 03:13