b 2014

Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia

STOKLASA, Michal a Jan URBÁNEK

Základní údaje

Originální název

Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia

Autoři

STOKLASA, Michal a Jan URBÁNEK

Vydání

2014

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-7510-059-7

Klíčová slova česky

Mezinárodní marketing, exportní marketing, globální marketing, interkulturní marketing, kultura, marketingové prostředí, PEST analýza, strategický marketing, STP proces, nadnárodní firmy, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt, standardizace, adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Změněno: 1. 12. 2020 01:37, Bc. Ivana Glabazňová

Anotace

V originále

Cílem studijní opory je poskytnout studentům ucelený přehled o mezinárodním marketingu. Tato kniha vysvětluje základní přístupy k mezinárodnímu marketingu, strategický marketing na mezinárodních trzích, výběr trhů a metody vstupu na tyto trhy, marketingový výzkum, a blíže čtenáře seznamuje s prvky marketingového mixu a jejich specificích v mezinárodním marketingu. V této knize nejsou vysvětleny veškeré základní marketingové pojmy, ale očekává se, že čtenáři již mají tyto znalosti, a prostudováním této opory si osvojí hlubší znalosti zaměřené na problematiku mezinárodního marketingu. Studijní text představuje inovovanou verzi studijní opory Mezinárodní marketing paní Ing. Miroslavy Vaštíkové, která byla vydána v roce 2009.
Zobrazeno: 25. 4. 2025 11:23