b 2021

Marketing finančních služeb: Distanční studijní text

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Marketing finančních služeb: Distanční studijní text

Název anglicky

Marketing of Financial Services

Autoři

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina

Vydání

2. vyd. Karviná, 266 s. 2021

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-7510-447-2

Klíčová slova česky

finanční trh; finanční marketing; marketingový mix „7P“; produkt; cena; distribuce; marketingová komunikace; lidé; materiální prostředí; procesy; banka; pojišťovna; stavební spořitelna; kustomizace; proces STP; privátní bankovnictví; křížový prodej; platební karta; biometrie; technologická distribuce; merchandising; POS/POP materiály; senzorický marketing; marketingový komunikační mix; identita; image; interní marketing; Front Office personál; Back Office personál; multilevel marketing; kvalita; metoda SERVQUAL; marketingový výzkum; Mystery Shopping; CRM; transakční marketing; relační marketing; Churn management; phishing; CSR; FinTech; finanční gramotnost; ochrana zákazníka; inovace; životní cyklus; RPSN; multikanálová distribuce; robotizace; reengineering; NPS; zákaznická zkušenost
Změněno: 11. 2. 2021 01:49, Bc. Ivana Glabazňová

Anotace

V originále

Cílem studijního textu je poskytnout studentům, respektive široké veřejnosti, znalosti a zajímavosti související s trhem finančních služeb, jako jsou specifika finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, proces STP na finančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb neboli „7P“. Problematika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Samostatná kapitola se věnuje metodám měření zákaznické zkušenosti. Závěrečná část studijního textu se zabývá problematikou CRM ve finančních službách.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:21