Informační systém Repo 

Marketing Finančních služeb: Distanční studijní text

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketing Finančních služeb: Distanční studijní text. 2. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Finančních služeb: Distanční studijní text
Autoři MATUŠÍNSKÁ, Kateřina.
Vydání 2. vyd. Karviná, 2021.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Slezská univerzita v Opavě
Klíčová slova česky finanční trh, finanční marketing, marketingový mix „7P“, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace, lidé, materiální prostředí, pro-cesy, banka, pojišťovna, stavební spořitelna, kustomizace, proces STP, privátní bankovnictví, křížový prodej, platební karta, biometrie, techno-logická distribuce, merchandising, POS/POP materiály, senzorický mar-keting, marketingový komunikační mix, identita, image, interní marke-ting, Front Office personál, Back Office personál, multilevel marketing, kvalita, metoda SERVQUAL, marketingový výzkum, Mystery Shop-ping, CRM, transakční marketing, relační marketing, Churn ma-nagement, phishing, CSR, FinTech, finanční gramotnost, ochrana zákaz-níka, inovace, životní cyklus, RPSN, multikanálová distribuce, roboti-zace, reengineering, NPS, zákaznická zkušenost
Změnil Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 20. 11. 2020 01:44.
Anotace
Cílem studijního textu je poskytnout studentům, respektive široké veřej-nosti, znalosti a zajímavosti související s trhem finančních služeb, jako jsou specifika finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, proces STP na fi-nančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb neboli „7P“. Problema-tika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Samostatná kapitola se věnuje metodám mě-ření zákaznické zkušenosti. Závěrečná část studijního textu se zabývá problematikou CRM ve finančních službách.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf   Verze souboru Glabazňová, I. 20. 11. 2020

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf?info
Vloženo
Pá 20. 11. 2020 01:44

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Ivo Wandrol, Ph.D., uco 17109
  • osoba Bc. Ivana Glabazňová, uco 2368
Atributy
 

MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf
Adresa ze světa
http://repozitar.cz/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
4,2 MB
Hash md5
5eea469659f364bf1459451ab3c3a43b
Vloženo
Pá 20. 11. 2020 01:44

MFS_Matusinska_2vyd_2020.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.txt
Adresa ze světa
http://repozitar.cz/repo/41108/MFS_Matusinska_2vyd_2020.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
630,9 KB
Hash md5
a725be82bb31e7eaf1aa435ad2f2c186
Vloženo
Pá 20. 11. 2020 01:49
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 23. 11. 2020 16:42

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 11. 2020 16:42, 48. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz