Informační systém Repo 

Marketing finančních služeb: Distanční studijní opora

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketing finančních služeb: Distanční studijní opora. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 202 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing finančních služeb: Distanční studijní opora
Autoři MATUŠÍNSKÁ, Kateřina.
Vydání 1. vyd. Karviná, 202 s. 2008.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Slezská univerzita v Opavě
Klíčová slova česky finanční trh, finanční marketing, marketingový mix „7P“, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace, lidé, materiální prostředí, procesy, banka, pojišťovna, stavební spořitelna, kustomizace, proces STP, privátní bankovnictví, křížový prodej, platební karta, technologická distribuce, merchandising, POS/POP materiály, marketingový komunikační mix, identita, image, interní marketing, Front Office personál, Back Office personál, multilevel marketing, kvalita, metoda SERVQUAL, strategie, strategicky řídicí proces, marketingový řídicí proces, SWOT analýza, konkurenční výhoda, marketingový výzkum, MIS, Mystery Shopping, CRM, transakční marketing, relační marketing, Churn management
Změnil Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 20. 11. 2020 01:44.
Anotace
br /\> Učební text poskytuje studentům, respektive široké veřejnosti, orientaci o finančním trhu, současných finančních trendech finančního prostředí, specifikách finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, procesu STP na finančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb nebo-li „7P“. Problematika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Závěrečná část učebního textu se zabývá strategii a marketingovým plánováním, marketingovým výzkum a problematikou implementace CRM ve finančních službách.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf   Verze souboru Glabazňová, I. 20. 11. 2020

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf?info
Vloženo
Pá 20. 11. 2020 01:44

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Ivo Wandrol, Ph.D., uco 17109
  • osoba Bc. Ivana Glabazňová, uco 2368
Atributy
 

MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf
Adresa ze světa
http://repozitar.cz/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
1,7 MB
Hash md5
53147edd03dc40bf9f639b70f4904ec5
Vloženo
Pá 20. 11. 2020 01:44

MFS_Matusinska_1vyd_2008.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.txt
Adresa ze světa
http://repozitar.cz/repo/41107/MFS_Matusinska_1vyd_2008.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
472 KB
Hash md5
c1d85c720054c615ba0517e8272feca9
Vloženo
Pá 20. 11. 2020 01:47
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 23. 11. 2020 17:13

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 11. 2020 17:13, 48. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz