e
		
		2012
			
	    
Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.
	    SYSLOVÁ, Zora
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Basic information
	
		Original name
		Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.
	 
		
			Name (in English)
			Self-evaluation of kindergarten´s teacher, her proffesional development. – Ist part.
		 
			
				Edition
				 Praha, 6 pp. Zpravodaj pro mateřské školy květen/2012, 2012
			 
		
		
			Publisher
			Dr. Josef Raabe
		 
Other information
		
	
		
			Type of outcome
			Survey and educational texts
		 
	
		
			Field of Study
			Pedagogy and education
		 
	
		
			Country of publisher
			Czech Republic
		 
	
		
			Confidentiality degree
			is not subject to a state or trade secret
		 
	
			
				Organization
				Pedagogická fakulta – Repository – Repository
			 
		
				
			
		
			Keywords (in Czech)
			učitelka mateřské školy; sebereflexe; sebehodnocení; podpora profesního rozvoje.
		 
		
			Keywords in English
			kindergartens teacher; self-reflection; self- evaluation; support of professional development
		 
			
			
				
					In the original language
					Příspěvek přibližuje význam smysluplného hodnocení práce učitele mateřské školy. Vysvětluje, co může pomoci učiteli vidět se objektivněji. Vyvozuje metodická doporučení pro realizaci hodnocení sebe sama. Upozorňuje na úskalí sebehodnocení, ale i na využití jejích výsledků pro zkvalitnění práce nejen učitele, ale celé mateřské školy.
				 
				
					In English
					Contribution outlines the sense of meaningful evaluation of the teacher's work in kindergarten. It explains chat can help to teacher to see him/her self more objective. It deduces methodological suggestions for realization of the self-evaluation. It warns of difficulties of self-evaluation but it points the application for improving the teacher's and kindergarten's work.
				  
				Displayed: 4/11/2025 03:39